نمایشگاه ، گام عملی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی

نمایشگاه

نمایشگاه ، گام عملی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی

نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور، گام عملی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، مجید خدابخش در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور اظهار داشت: این نمایشگاه فرصتی است تا هموطنان عزیز روستایی و عشایر بتوانند محصولات تولیدی خود را به صورت مستقیم عرضه کنند و در کنار آن قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری مناطق روستایی و عشایری را نیز در معرض نمایش قرار دهند.

وی افزود: از معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور که این فضای شاد و بانشاط را برای روستاییان و عشایر عزیز فراهم کرده است تشکر و همه هموطنان را برای بازدید از این نمایشگاه دعوت می‌کنم.

*** بازدید از نمایشگاه، حمایت عملی از تولیدکنندگان روستایی و عشایر

خدابخش خاطرنشان کرد: بازدید هموطنان از این نمایشگاه، حمایت عملی از تولیدکنندگان روستایی و عشایر و دلگرمی برای آنهاست و امیدوارم این نمایشگاه نقش موثری در تقویت زنجیره تولید به مصرف داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری روستا، استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم یکی از شیوه‌های بازاریابی است، افزود: در کنار این باید از شیوه‌های جدید و فناورانه نیز استفاده کنیم تا در نهایت ارزش افزوده ناشی از تولید، مستقیماً به دست تولیدکننده برسد.

انتهای پیام///