روستا کالا ، اقدامی شایسته، بایسته و متناسب با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه روستایی و عشایر است

روستا کالا

روستا کالا ، اقدامی شایسته، بایسته و متناسب با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه روستایی و عشایر است

معاون اجرایی دفتر رهبر معظم انقلاب در بازدید از غرفه روستا کالا در سومین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر، این سامانه را اقدامی شایسته، بایسته و متناسب با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه روستایی و عشایر، دانست.

به گزارش سروش، معاون اجرایی دفتر رهبر معظم انقلاب در بازدید از غرفه روستا کالا در سومین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر، این سامانه را اقدامی شایسته، بایسته و متناسب با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه روستایی و عشایر، دانست.

به گزارش خبرنگار سروش از محل نمایشگاه، وحید حقانیان و همراهان، در بازدیدی نسبتا طولانی از روستا کالا، با توضیحات نماینده این مجموعه، در ابتدا، در جریان چگونگی راه‌اندازی خبرگزاری روستا و به دنبال آن روستا کالا و اهداف این سامانه قرار گرفت.

معاون ویژه دفتر رهبر معظم انقلاب، پس از اطلاع از چگونگی کارکرد روستا کالا، در گفتگو با خبرنگاران، گفت:

روستا کالا، اقدامی بایسته و شایسته و متناسب با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه روستایی و عشایر است که می‌تواند باعث توسعه و رونق اقتصاد روستاییان شود.

حقانیان در ادامه تصریح کرد:

روستا کالا که در واقع نمایشگاه و فروشگاه روستاییان و عشایر می‌باشد، می‌تواند دست واسطه‌ها را کوتاه کند و تولیدات و محصولات روستاییان به صورت مستقیم به دست خریداران و مصرف‌کنندگان برسد.

معاون ویژه دفتر رهبر معظم انقلاب در خصوص چگونگی کارکرد روستا کالا نیز گفت:

روستا کالا می‌بایست در این میان، همواره منافع روستائیان را در نظر بگیرد و برای تقویت و ارتقای این مجموعه، باید اعتماد روستائیان را جلب و آنان را در فروش محصولاتشان یاری رساند.

وی اضافه کرد: مسئولان و مجریان مجموعه روستا کالا، باید سیستم را به گونه‌ای مدیریت کنند که خیال روستائیان بابت فروش محصولاتشان و دریافت حق و حقوق خود راحت باشد.

معاون ویژه دفتر رهبر معظم انقلاب در پایان بازدید اختصاصی خود از روستا کالا، پیشنهادات قابل توجه‌ای را برای ارتقای مدیریت و عملکرد این مجموعه و فروش هرچه بهتر محصولات روستاییان و عشایر، به مدیران و مجریان این مجموعه، ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری سروش، نمایشگاه و فروشگاه محصولات روستائیان و عشایر ایران موسوم به روستا کالا با حضور تعدادی از مسئولان کشوری و لشکری از جمله معاون اول رئیس جمهور، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور، استانداران تهران، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، مازندران و تعدادی از نمایندگان مجلس، در سومین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر ایران، به صورت رسمی رونمایی و فعالیت خود را آغاز نمود.

مراسم رونمایی از روستاکالا و سومین نمایشگاه توانمندی‎های روستاییان و عشایر ایران به صورت زنده از برخی شبکه‌های رسانه ملی از جمله شبکه‌ ایران کالا، شبکه خبر، شبکه سه و رادیو سراسری پخش شد.

 

 

وانمندیهای روستا و عشایر