رونمایی از «روستا کالا»

روستا کالا

رونمایی از «روستا کالا»

نمایشگاه و فروشگاه  محصولات روستا و عشایر ایران ( روستا کالا )، در سومین نمایشگاه توانمندی‌های روستا و عشایر ایران به‌صورت رسمی رونمایی و آغاز به‌کار کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، نمایشگاه و فروشگاه محصولات روستا و عشایر ایران موسوم به روستا کالا با حضور تعدادی از مسئولان کشوری و لشگری از جمله معاون اول رئیس جمهور، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور، استانداران تهران، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، مازندران وتعدادی از نمایندگان مجلس به صورت رسمی رونمایی و فعالیت خودرا آغاز نمود مراسم رونمای از روستاکالا به‌صورت زنده از شبکه های دو ، سه، ایران کالا و شبکه خبر پخش شد.

در این مراسم آقای دکتر رضوی معاون توسعه روستای و مناطق محروم ریاست جمهوری و همچنین استانداران مذکور به ایراد سخنرانی در خصوص نمایشگاه و فروشگاه محصولات روستا و عشایر ایران پرداختند که به صورت زنده از شبکه های تلویزیونی و رادیویی پخش شد.

*** «روستا کالا»، بستری مناسب و آسان برای معرفی و فروش محصولات و کالاهای روستاییان و عشایر کشور

مدیر مسئول «روستا کالا» در این خصوص به خبرنگار ما گفت: «نمایشگاه و فروشگاه محصولات روستا و عشایر ایران» با عنوان «روستا کالا» با مشارکت و حمایت، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، خبرگزاری روستا و موسسه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای سروش زیما، با هدف، فراهم کردن بستری مناسب و آسان برای معرفی و فروش محصولات و کالاهای روستاییان و عشایر کشور به داخل و خارج کشور، طراحی و پس از ۶ ماه فعالیت تحقیقاتی و اجرایی در اسفندماه سال ۱۳۹۶، در سومین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر که در نمایشگاه بین المللی تهران، برگزار شد، توسط مسئولان محترم، رونمایی و به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز نمود.

از کلیه روستاییان، عشایر و همچنین کلیه فعالان حوزه روستایی و عشایر کشور، دعوت می‌شود با همراهی و حمایت از این نمایشگاه و فروشگاه دائمی، از این فرصت برای معرفی محصولات، خدمات، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل خود استفاده نمایند.

به گزارش خبرگزاری روستا، وی در پایان افزود: نمایشگاه و فروشگاه محصولات روستا و عشایر ایران  ( روستا کالا )  فقط با دو آدرس :

www.Roustakala.com      

  www.Roustakala.ir

قابل تایید است و هیچ کدام از سایت‌های دیگر، حتی با نام و آدرس‌های مشابه، هیچ گونه ارتباطی با این مجموعه ندارند و مورد تایید نمی‌باشند. به همین دلیل از کلیه مخاطبان و متقاضیان گرامی درخواست می‌شود در نوشتن و تایپ آدرس اینترنتی نمایشگاه و فروشگاه محصولات روستا و عشایر ایران  (روستا کالا) دقت کافی را داشته باشند.

*** راه‌های ارتباط با دفتر مرکزی نمایشگاه و فروشگاه محصولات روستا و عشایر ایران  ( روستا کالا ):

تلفن:

  ۰۲۱-۸۸۲۰۸۴۷۴

۰۲۱-۸۸۲۰۸۴۶۶

تلفکس:

  ۰۲۱-۸۸۲۰۸۴۷۴

شماره تلگرام :

۰۹۱۰۱۲۳۱۲۸۶

شماره تماس برای انتقادات و پیشنهادات: 

۰۹۱۰۱۲۳۱۲۸۶

انتهای پیام///