نمایشگاه ، فرصت خوب آشنایی با فرهنگ‌های مناطق مختلف

نمایشگاه

نمایشگاه ، فرصت خوب آشنایی با فرهنگ‌های مناطق مختلف

استاندار سمنان در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر، نمایشگاه را فرصت خوبی برای آشنایی هموطنان با فرهنگ‌های مناطق مختلف و با تولیدات و محصولات دانست.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، سید شهاب الدین چاووشی، استاندار سمنان در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه‌توانمندی روستاییان و عشایر گفت: بسیار نمایشگاه، خوب و ارزشمندی است و ای کاش می شد زمان برگزاری نمایشگاه را تمدید کنند.

وی افزود: با اطلاع رسانی خوب امیدواریم همه شهروندان بتوانند از این نمایشگاه بازدید کنند تا از نزدیک با تولیدات و دستاوردهای روستایی و مناطق عشایری آشنا شوند.

چاووشی با بیان اینکه در این نمایشگاه، زندگی پاک، طبیعی و سالم از زندگی روستاییان و عشایر به تصویر کشیده شده است، گفت: غرفه‌های بسیار خوبی طراحی شده و محصولات مختلفی که تولیدات عشایر و روستا است در سومین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر عرضه شده است.

*** نمایشگاه در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، یک فرصت کم نظیری است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر فرصت خوبی است که هموطنان بتوانند با فرهنگ‌های مناطق مختلف و با تولیدات و محصولات آشنا شوند.

وی درخصوص نقش روستاییان در توسعه اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی یک فرصت کم‌نظیری است که بتوانیم این آثار و محصولات را به مردم در شهرها معرفی کنیم.

چاووشی با بیان اینکه بسیاری از محصولات عرضه شده در نمایشگاه، دارای ارزش هنری هستند، گفت: یکی از دغدغه هایمان این است که تولیدات و محصولات روستایی و عشایر جایگاه خود را در خانواده های ایرانی کامل پیدا نکرده است.

به گزارش خبرگزاری روستا، استاندار سمنان در پایان گفت: محصولات و تولیدات روستایی و عشایری باید عرضه شوند تا هموطنان‌مان نسبت به این محصولات شناخت پیدا کنند و در این صورت است که قطعا تولید هم رونق پیدا می کند چراکه بازار فروش نیز برای آنها ایجاد می‌شود.

انتهای پیام///